Mit medlemskab

Fodbold er ikke bare fodbold. Det er derfor, du er medlem. Fordi vi hjælper dig med alt det uden for kridststregerne, så du kan fokusere på din karriere - og få mest ud af den.

Rådgivning

Du får den bedste rådgivning ved at snakke med os. Derfor er det vores klare opfordring, at du rækker ud til os, hvis du har brug for vores uvildige rådgivning. Vi har ikke desto mindre samlet en række guides på de typer af rådgivning, vi yder mest af. Det er et godt sted at starte.

Mine fordele

Læs mere om dine fordele og få adgang til dine rabatkoder her.

Et medlemskab, der ikke kun hjælper dig

Vi er uvildige. Men ikke mere uvildige, end at vi vil dig det bedste. Vi kan ikke gøre dig til en bedre fodboldspiller. Men vi kan sikre dig optimale forudsætninger, så du kan fokusere på din fodbold. Så du kan udleve dine drømme.

De forudsætninger skaber vores forening. Mens du er ekspert på banen, er vi eksperter i alle andre aspekter af din fodbold. Fra forsikringer og skadesanmeldelse til kontraktforhandlinger og karriererådgivning.

Rammerne er vigtige. Du – og spillere før dig – har allerede sikret gode rettigheder. Noget, vi i en dynamisk branche skal kæmpe for at holde fast i.

Det gør vi. Vi er spillernes stemme – både nationalt, men også internationalt gennem den internationale spillerforening, FIFPRO. Derfor hjælper du som medlem af Spillerforeningen ikke kun dig selv – du hjælper samtidig med at gøre os stærkere, så vi kan hjælpe alle fodboldspillere endnu bedre.

Få svar på dine spørgsmål om:

• Arbejdsskader som professionel
  • A-kasse for professionelle
  • Kontraktforhandlinger med klubber i ind- og udland
  • Forhandlinger om en aftale med en amatørklub
  • Hvad er lønniveauet i en bestemt klub?
  • Er den forsikring, klubben tilbyder, tilstrækkelig?
  • Kollektive forhandlinger i klubberne om fx bonus
  • Forsikringer til amatører og professionelle
  • Skatteforhold for amatører og professionelle
  • Uddannelse og job sideløbende med eller efter fodbolden

Betalingservice og kontigent

Udlandsprofessionelle

Hvis du er udlandsprofessionel, kan du kan overføre din kontingentindbetaling direkte til Spillerforeningens bankkonto:

Spar Nord Bank A/S
Reg.nr. 9314
Kontonr. 4560001768
IBAN: DK51 9287 4560001768
BIC/SWIFT: SPNODK22

Betalingsservice

Alle medlemmer af Spillerforeningen skal tilmelde sig Betalingsservice. Det kan du gøre her.

• Du sparer kr. 25,- pr. opkrævningsperiode
  • Du slipper for at bekymre dig om betalingsfrister
  • Spillerforeningen slipper for unødigt besvær og kan i stedet fokusere på at hjælpe dig bedst muligt

Du kan også tilmelde dig ved at angive følgende til din bank:

PBS-nr: 02738791
Deb.gr.nr: 00001
Medlemsnr: Findes i velkomstmailen eller på tilsendte opkrævninger eller kan oplyses via mail eller et opkald til Spillerforeningen.

Ikke medlem endnu?

Er du ikke allerede medlem, kan du se medlemstyper, og hvordan du bliver medlem på vores indmeldelsesside.

Spillerforeningen x Protreatment

Spillerforeningen x ProTreatment er et tilbud om preseason-træning både sommer og vinter. Programmet er forebyggende og optimerende træning og vil over ugen variere.

William Moesgaard

Backoffice medarbejder / Stud. jur.

Har du spørgsmål til dit medlemskab. Kontakt William Moesgaard.