4player

4player kan hjælpe dig med uddannelse, job, support og rådgivning

4player er startet af Spillerforeningen, hvor vi har indgået aftale med Håndbold Spiller Foreningen og Danske Elitesportsudøveres Forening (DEF-sport) om levering af 4player-ydelser.

Klik på links nedenfor og se, hvordan 4players rådgivere kan hjælpe og rådgive dig:

4player kan give dig sparring på, hvordan du kan kombinere din sport med en uddannelse. Det kan være med til at forberede dig til det liv, der venter efter sportskarrieren.

4player er din sparringspartner til afklaring af kompetencer og karrierevej, i jobsøgningsprocessen og generelt undervejs i overgangen til livet efter sporten.

4player er klar med rådgivning, support til forebyggelse samt mulighed for henvisning til professionel hjælp, hvis du måtte opleve mistrivsel, problematisk spiladfærd eller andet.

For at kunne gøre brug af 4players rådgivning, skal du som fodboldspiller være medlem af Spillerforeningen.

Jesper Mølgaard Kristensen

Rådgiver