Forældremøde: Kom med

Om mødet

Vil du med næste gang, vi holder forrældremøder, der giver indsigt og værktøjer til at navigere i den professionelle fodboldverden sammen med dit barn?

Tilmeld dig vores 'Forældremøde Nyhedsbrev' via formularen nedenfor, så får du direkte besked, så snart tilmeldingen åbner.

Vi afholder forældremøder hvert forår og hvert efterår i både øst- og vestdanmark.

Forældremødet er målrettet dig som forælder til drenge- eller pige eliteungdomsspillere i alderen 14-19 år og spilleren selv.

Det er gratis at deltage, og mødet er både for medlemmer og ikke-medlemmer.

Bliv klædt godt på

På møderne får I dybdegående indsigt i de emner og mekanismer, som er vigtige at have styr på, både som forældre og spiller. Og der er rig mulighed for at komme med spørgsmål både på og efter mødet.

Emner er bl.a.:

• Fodboldbranchens aktører
  • Talentjagt og nåleøjet
  • Livet som professionel fodboldspiller
  • Min første kontrakt, herunder klausuler
  • Min næste kontrakt, herunder klausuler
  • Agenter og agentregler

Tilmeld jer her

Tilmeld dig vores 'Forældremøde Nyhedsbrev'. Så får du direkte besked, når tilmeldingen åbner til vores næste forældremøde.

Det siger deltagerne

Denne sæson havde vi over 350 tilmeldte til vores forældremøder. Her kan du læse og se lidt af det, de sagde om møderne.

Tilladelse Påkrævet

»Det er bestemt noget, jeg vil anbefale andre forældre.«

»Super positivt, mere af det.«

»Mange tak for et godt arrangement. Det var informativt og spændende.«

»Tak for at bringe helhed ind i den unges valg og muligheder i fodboldens verden.«

Vil du vide mere?

Kontakt Patrick Kristensen, spillerrådgiver, for at høre mere om forældremøderne.

Har du har spørgsmål? Vi er klar til at hjælpe.