Nogle af de data, der indsamles af denne udbyder, skal bruges til personalisering og måling af reklameeffektivitet.
Nogle af de data, der indsamles af denne udbyder, skal bruges til personalisering og måling af reklameeffektivitet.
Er du logget ind på vores nye medlemssystem »Membercare«?
Det er vigtigt, at du logger ind for at sikre, at dine oplysninger er korrekte, og at du har oprettet din nye betalingsløsning.
I Spillerforeningen har vi lanceret medlemssystemet »Membercare.«.
Med Membercare gør vi det lettere for dig at administrere dine oplysninger og oprette enkle kontingentbetalinger med både MobilePay og kreditkort.
De nye betalingsløsninger betyder samtidig, at din kontingentbetaling med Betalingsservice er lukket.
Derfor er det vigtigt, at du går ind på »Mine side« på Membercare og opdaterer din betalingsaftale. Her kan du også sikre, at dine oplysninger er korrekte.
Bemærk, mailen bliver sendt til den mail, vi har registreret på dig i systemet
Husk at tjekke spam-mappen.
Se mere i guiden længere nede.
Sådan logger du ind, opretter betalingsaftale og bruger dit nye medlemssystem.
Er det første gang, du logger ind på spillerforeningen.dk/min-side, skal du klikke på ”Glemt password” på login-siden.
Herefter kan du indtaste din mail og modtage link til oprettelse af password.
Bemærk, du skal bruge den mail, du står registreret med i vores medlemssystem, og som du modtager mail fra Spillerforeningen på.
Når du er logget ind, finder du din kontingentopkrævning og dit betalingslink under »Mine fakturaer«.
Når du er logget ind, kan du oprette din betalingsaftale.
Den erstatter Betalingsservice* og sikrer, at dit kontingent fremover bliver betalt automatisk.
Du kan vælge, om din betalingsaftale skal oprettes med MobilePay eller kreditkort.
For at tilmelde din betaling skal du klikke på »Min profil« i medlemssystemet. Nederst på siden »Min profil« kan du vælge din betalingsaftale.
*Betalingsservice kan ikke længere bruges til betaling af kontingent.
Har du brug for hjælp til at logge ind? Kontakt os her.