Spiller til Spiller23.12.2022

80: 2022 i én udsendelse

Play button

Vi har samlet 11 spillere plus det løse i én udsendelse. Fra landsholdsanføreren til divisionsspilleren. Fra ham, der er på vej ind i seniorkarrieren, til hende, der er stoppet. Fra spiller til spiller i året, der er gået.

Lyt og abonnér: Spotify, Apple Podcast, Soundcloud

Play button
Sound

Vores podcast bygger på fortællinger om fodboldspilleren – ikke fodboldspillet. På dig og dit liv. Det vidner den her opsamlingsudsendelse om, som er et podcastpotpourri fra året, der gik.

Simon Kjær. Pierre-Emilie Højbjerg. Thomas Kortegaard. Viktor Anker. Signe Bruun. Morten Hjulmand. Rasmus Falk. Stina Lykke. Lukas Henriksen. Tobias Salquist. Jeppe Grønning.

De er der alle sammen. Det samme er nogle af vores rådgivere såvel som vores direktør. Hvis du har hørt alle vores udsendelse fra 2022, er det forhåbentlig et glædeligt genhør. Hvis ikke, er det i stedet en smagsprøve på lidt af det, du finder, når du dykker ned i en af vores 80 udsendelser.

Inden, du smutter over i din podcastapp og lytter, vil vi ønske dig god jul og godt nytår, da Spillerforeningen holder lukket mellem jul og nytår. Vi er tilbage den 2. januar 2023.