17. 07. 2010

Transferfrie spillere vinder 3-1 over Schweiz

Team Spillerforeningen fik oprejsning efter nederlaget til Frankrig og besejrede sikkert Schweiz med 3-1. Dagens kommende kampe afgør, hvilken placeringskamp holdet får.Efter en direkte hårdt spillet kamp med høj intensitet vandt Danmark 3-1 over Schweiz, som fik en spiller smidt ud efter direkte rødt.

Det danske hold kom ellers bagud 1-0, men fik svaret igen før pausen ved Simon A. Pedersen.

Og i anden halvleg scorede kun 19-årige Ziad Nassar til 2-1, inden Peter Gravesen scorede på straffespark til slutresultatet 3-1.

Dagens sidste kampe afgør, hvilken modstander Danmark får i den sidste placeringskamp. Spillerforeningen følger op på dette her på siden.Efter en direkte hårdt spillet kamp med høj intensitet vandt Danmark 3-1 over Schweiz, som fik en spiller smidt ud efter direkte rødt.