En fodboldturnering mod homofobi

Selvfølgelig handler det om at vinde. Men det handler i endnu højere grad om at gøre opmærksom på homofobi, transfobi og diskrimination i sport. Problemer, vi vil til livs. Derfor afholder vi sammen med de øvrige forbund i Idrættens Regnbuekoalition Pride Cup.

Ved den tilbagevendende turnering dyster skuespillere, tidligere fodboldspillere og politikere mod hinanden i kampen og trofæet - og i kampen mod homofobi.

Idrættens Regnbuekoalition består af DBU, Pan Idræt, DGI, DIF, Amnesty International, Institut for Menneskerettigheder og os i Spillerforeningen.

Tilladelse Påkrævet