Forbliv en del af fællesskabet

Bevar forbindelsen til fodbolden, dine kollegaer og dine mange fordele.

Forbliv en del af fællesskabet

Altid fodboldspiller

Som Goldie-medlem forbliver du en del af vores stærke fællesskab med over 700 tidligere elitefodboldspillere.

Her holder du kontakten til fodbolden og styrker netværket sammen med gode kollegaer fra banen.

Medlemskabet byder på både på unikke Goldie-events, adgang til særlige rabatter og mange andre fordele gennem Spillerforeningen.

Det får du

• Du forbliver en del af fodboldspillernes fællesskab
  • Du fastholder medlemsrabatter
  • Adgang til events særligt for Goldie-medlemmer

Det kræver det

• Du er tidligere elitefodboldspiller
  • Du har som seniorspiller været betalende medlem af Spillerforeningen i minimum otte halvårlige perioder (medlemsperioder som 'trainee' tæller ikke med)
  • Du er som udgangspunkt bosiddende i Danmark

Ansøg om Goldie-medlemskab

Kontakt Patrick Kristensen nedenfor og hør, om du også kan blive Goldie-medlem. Ansøgninger behandles individuelt.

Patrick Kristensen

Player Advisor

Tag fat i Patrick, og hør, hvordan du bliver Goldie-medlem.

Gode relationer og røverhistorier

Omklædningsrummet. Det er det, de fleste savner mest fra fodboldkarrieren. Vi kan ikke give dig dit omklædningsrum tilbage, men gennem vores events kan du dyrke det sociale med tidligere med- og modspillere. Og som god vin bliver røverhistorierne kun bedre med årene.

Håndplukkede medlemsfordele

Som medlem får du en lang række unikke fordele gennem vores partnere. Også efter den aktive fodboldkarriere. Du har nemlig eksklusiv adgang til særlige tilbud på leasingbiler, mode, træningsudstyr, vin og andre livsstils- og sportsprodukter. Og står du og skal flytte? Ja, så kan vi også hjælpe dig med det.

Rådgivning hos 4player

Mental sundhed, uddannelse og hjælp til karrieren efter fodbold. Som Goldie-medlem kan du få hjælp til det hele, ikke mindst gennem 4players jobprojekt. Her kan du få karriererådgivning og kontakt til vores jobpartnere, hvis du overvejer at skifte job eller branche.