Artikel24.8.2012

Stjerneparade klar til DM i Golf for Fodboldspillere

Bravo Tours, Børsens Executive Club og Spillerforeningen afholder i fællesskab DM i Golf for Fodboldspillere onsdag den 5. september. Næsten 30 nuværende og tidligere fodboldspillere er tilmeldt golf-dysten.

Royal Golf Center, et af Danmarks allerbedste golfanlæg, ligger græs til, når de tidligere europamestre John Faxe Jensen og Henrik Store Larsen skal forsøge at vise, at de også mestrer golf bedre end de nuværende Superligaprofiler Niels Lodberg og Anders Due.

Ovennævnte herrer er blot nogle af de fodboldprofiler, der er klar til at svinge køllerne onsdag den 5. september på Royal Golf Centers lækre anlæg i København. Der er gunstart kl. 11, og sidst på eftermiddagen kan vinderen kåres, når Bravo Tours, Børsens Executive Club og Spillerforeningen gennemgår de forskellige scorecards.

Niels Lodberg, der har fået en god start på Superligasæsonen med SønderjyskE, er fuld af forventninger til dagens arrangement:

- Jeg synes, jeg er rigtig godt spillende i øjeblikket. Så de andre skal være gode for at slå mig, siger Niels Lodberg.

John Faxe Jensen deltog for nylig i en ProAm-turnering i England, hvor han blev nummer tre, så også han er helt klar til DM i Golf for Fodboldspillere.

- Jeg glæder mig til en rigtig god dag. Og selvfølgelig går jeg efter at vinde, siger John Faxe Jensen.

Martin Laursen, Rene Henriksen, Niclas Jensen, Jesper Grønkjær, Michael Johansen, Martin Johansen, Niels-Christian Holmstrøm, Michael Hemmingsen, Michael Schjönberg og David Ousted er blandt de øvrige deltagende.