08. 07. 2010

Videoindslag fra FIFPro Tournament-træning

FIFPro Tournament er en international turnering for transferfrie fodboldspillere, der giver transferfrie spillere muligheden for at spille sig til en ny kontrakt.

Træningen, som er optakt til FIFPro Tournament, foregår i dagene 6.-8. samt 12.-14. juli og vil blive fulgt af mediepartnerne TV2 samt fodboldsitet KanalSport.dk, der begge også vil dække selve FIFPro Tournament 2010 i Rijnsburg tæt på Amsterdam.

Netop KanalSport.dk samt Politiken.dk har fulgt træningen, som foregår i Kastrup netop nu. Det er der kommet to videoindslag ud af, som du kan se ved at klikke på nedenstående links.

Videoklip fra KanalSport.dk

Videoklip fra Politiken.dk

Derudover kan du blandt andet høre Spillerforeningens direktør, Mads Øland, fortælle om FIFPro Tournament, hvis du klikker her.

I årets turnering får danskerne følgeskab af de regerende franske mestre, som det danske hold tabte knebent til i straffesparkskonkurrencen sidste år, samt Holland, Schweiz, Portugal, Slovenien, Italien og Spanien. En lang række fodboldklubber fra hele Europa vil holde et vågent øje med spillerne ved turneringen, der vokser år for år.

Læs mere om turneringen her.

Kontakt Kresten Blæsild på tlf. 22 32 18 55 eller mail kresten.blaesild@spillerforeningen.dk for yderligere oplysninger.

Videoklip fra KanalSport.dk

Videoklip fra Politiken.dk

Læs mere om turneringen her.