Log ind Bliv medlem Nyheder Jeg fik hjælp Tilmeld pressemeddelelser Kontakt Transferlisten English
.. LO Plus rabatter

LO Plus A/S er en gratis fordels-og rabatordning, der blev til den 1. august 2004 i et samarbejde mellem en række af LO’s forbund.

Dit medlemskort er også et LO Plus rabatkort
Dit medlemskort til Spillerforeningen er også et LO Plus rabatkort, der giver dig store rabatter i mere end 1.300 butikker over hele landet.

Når du bliver medlem af Spillerforeningen, får du automatisk et medlemskort tilsendt. Kortet fungerer også som medlemskort til rabatordningen LO Plus og giver dig rabat i en lang række butikker og steder.

Få dit medlemskort på mobilen
Du kan også få dit medlemskort i en app på din telefon. Med dit medlemskort på mobilen har du altid Spillerforeningen og alle dine rabatfordele tæt på. Send en sms med teksten ”KORT” til 1999, så modtager du et link til download af dit medlemskort. Koster alm. sms-takts. Læs mere på www.loplus.dk/medlemsapp

På LO Plus' hjemmeside www.loplus.dk kan du se, hvor du kan få rabat og hvor meget, du sparer med medlemskortet.

Du kan også beregne, hvor meget du sparer, ligesom du kan tilmelde dig et nyhedsbrev, og få besked, når der er indgået nye rabataftaler.

Besøg www.loplus.dk

MasterCard og medlemskort i et
Du har som Spillerforeningen-medlem også mulighed for at få et LO Plus Guldkort, som er et kombineret MasterCard og LO Plus/medlemskort.

Med LO Plus Guldkortet får du både rabat og har mulighed for at få rentefri kredit i op til 52 dage. Kortet koster 0 kr. i oprettelse og 0 kr. i årsgebyr.

Læs mere om LO Plus Guldkortet på www.loplus-guldkort.dk

Har du mistet dit medlemskort?
Har du mistet dit medlemskort eller vil du genbestille det, kan du kontakte LO Plus alle hverdage mellem kl. 8.00 og 16.00 på telefon 70 10 20 60. LO Plus kan sørge for at spærre dit medlemskort og udstede et nyt kort til dig. Du skal have dit medlemsnummer og/eller personnummer parat, når du ringer.

Du kan også hente medlemskortet til din telefon på www.loplus.dk/medlemsapp. Så får du kortet med det samme.

- Følg Spillerforeningen på Facebook:

Hessel HiRE
Bravo Tours - Ferie på dansk
Unisport
A-kasse hos Dansk Metal
Ny overenskomst
DELTAG I DEN STORE LO PLUS FØDSELSDAGSFESTIVAL OG VIND FLOTTE GAVER
Nyheder fra FIFPro

Spillerforeningen er medlem af:

Medlemsorganisationer