Spillerforeningen x Protreatment

Vi har allieret os med nogle af landets førende fysioterapeuter. Det har vi af en eneste grund: For at give dig de bedste muligheder for at arbejde med din krop.

Preseason-træning 2023/2024

Både vinter og sommer tilbyder vi sammen med ProTreatment preseason-træning i Aarhus og København.

Vores preseason-træning er for dig, der vil investere i dig selv. Som vil give alt for at stå stærkest muligt til den nye halvsæson. Eller til dig, der lige nu kommer sig vej tilbage efter genoptræningen og har brug for et frisk pust og en genoptræning med andre, som står i samme situation.

Programmet er forebyggende og optimerende træning og vil hen over ugen variere mellem traditionel Protreatment-træning, core-træning, eksplosivitetstræning, styrketræning og genoptræning efter behov.

Hver træningsgang er der mulighed for en times behandling inden træning og halv times behandling efter træning.

Spillerforeningens vintertræning

Download icon

København

Download icon

Århus

Kresten Blæsild

Rådgiver

Er du nysgerrig på træningen, eller har du et konkret spørgsmål, så er du meget velkommen til at tage fat i Kresten Blæsild, der er projektleder på vores preseason-træninger.

Tilmeld dig her