Artikel13.6.2014

Feriegodtgørelse og pension afregnes af FC Nordsjælland

FC Nordsjællands administration af feriegodtgørelse og pension har ikke i alle tilfælde været i overensstemmelse med overenskomsten. Efter aftale med Spillerforeningen afregner FC Nordsjælland nu. Afregningen af feriegodtgørelse, pension, renter og bod sker på baggrund af kendelsen af 11. september 2012 fra Fodboldens Voldgiftsret.

Spillerforeningens direktør, Mads Øland, udtaler:

- Vi har nu indgået forlig med FC Nordsjælland om efterbetaling af feriegodtgørelse og pension. Vi er meget tilfredse med, at dette nu er på plads efter en professionel dialog med klubben.

FC Nordsjællands bestyrelsesformand, Allan K. Pedersen, udtaler:

- Efter en god dialog med Spillerforeningen er en møgsag nu slut også for FC Nordsjælland. Der er slået en streg i sandet. Nu kigger vi fremad.

Foto (c) Kjærbye / Fodboldbilleder.dkAfregningen af feriegodtgørelse, pension, renter og bod sker på baggrund af kendelsen af 11. september 2012 fra Fodboldens Voldgiftsret.

Spillerforeningens direktør, Mads Øland, udtaler:

FC Nordsjællands bestyrelsesformand, Allan K. Pedersen, udtaler: