Værdier

Respekt for spilleren er respekt for spillet. Det er derfor, vi er med spillerne, for sporten.

Vi er spillernes stemme

Fodbolden stormer fremad. Det er en udvikling, der hverken kan eller skal stoppes. Og I er centrum for det hele. Det er jer, der betager, forener og underholder, mens I udlever jeres drømme og indfrier jeres ambitioner. Det er jer, der skal spille flere kampe under større pres. Jeres kroppe, jeres sind. Det er jer, spillerne, vi skal passe på, hvis vi vil beskytte det smukke spil. Skal fodbolden bevares, må spillene høres.

Personlig

Vi er der for den enkelte spiller. Vores medlemmer er idoler for både børn og voksne, men de er først og fremmest mennesker med egne drømme og udfordringer. Vi er ved spillerens side under den første signatur og når støvlerne stilles på hylden.

Samlende

Vi gik sammen i 1977 med ét fælles mål: Spillerne skal høres, så sporten kan bevares. For de store linjer rykker sig ikke, hvis vi sidder hver for sig. Vi må mødes. Spillerne imellem, på tværs af sporten. Kun sammen kan vi fremme sporten.

Skarp

Vi har tydelige holdninger, er præcise i vores rådgivning og skaber nye løsninger. Vi omsætter sportens popularitet til positiv indflydelse og former sportens fremtid.

Passioneret

For os og vores medlemmer er fodbold mere end fritid – det er en profession, en karriere, en livsstil. Så vi giver, hvad vi har, og er der altid for spillerne. Fra mandag til søndag, om du er 15 eller 95.