Artikel7.7.2022

På valg og valgt. Bestyrelsen fortsætter uændret

Fodboldbilleder.dk

Fem personer var på valg men blev alle genvalgt til bestyrelsen ved repræsentantskabsmødet.

Af Martin Dons

Det er en uændret bestyrelse, der det næste år skal være med til at sætte retningen for Spillerforeningen.

Fem personer - Nicoline Sørensen, Andreas Bjelland, Jesper Hansen, Nicolai Larsen og Kristoffer Pallesen – var på valg, og de blev alle genvalgt til vores bestyrelse.

»Fælles for os er, at vi brænder for dansk fodbold og for at udvikle den, og vi glæder os til at fortsætte arbejdet og sætte retningen for Spillerforeningen«

Jeppe Curth, formand

Formanden hedder fortsat Jeppe Curth. Han har været formand siden 2016, og han glæder sig over, at de fem bestyrelsesmedlemmer har lyst til fortsat at bidrage til dansk fodbold.

»Jeg er glad for, at de fem, der var på valg, har lyst til at fortsætte. Jeg synes, vi er en stærk gruppe i bestyrelsen, hvor der er god energi og et godt engagement. Fælles for os er, at vi brænder for dansk fodbold og for at udvikle den, og vi glæder os til at fortsætte arbejdet og sætte retningen for Spillerforeningen,« siger Jeppe.

På repræsentantskabsmødet blev et forslag om ændring af kontingentsatser også vedtaget. Du kan se de nye satser her.

Sådan ser vores bestyrelse ud

Jeppe Curth, formand
Christian Eriksen, Brentford F.C.
Mathias Zanka Jørgensen
Sofie Junge Pedersen, Juventus
Simon Skou Jakobsen, Hobro IK
Nicoline Sørensen, Everton FC
Janni Arnth, Rangers W.F.C.
Andreas Bjelland, Lyngby Boldklub
Jesper Hansen, AGF