20. 06. 2018

Thomas Jørgensen: Ikke så meget at spekulere over

Der er fokus på dig og dine behov, når du træner med Team Spillerforeningen og ProTreatment. Det er en unik mulighed for at beskytte dig selv mod eventuelle skader forud for den kommende sæson.

Han er blandt de bedste i branchen. Det vidner listen af topatleter fra ind- og udland, der opsøger ham ved enhver given lejlighed, om. Og som medlem af Spillerforeningen kan du ganske gratis komme under Thomas Jørgensens og ProTreatments øvrige fysioterapeuters kyndige ledelse forud for den kommende sæson.

- Vi tilbyder kompetent træning, der er tilpasset de udøvere, der kommer her. Vi laver en masse forebyggende træning, som vi har erfaring med virker. Det styrker spillerne i de ting, der kendetegner fodbold. Nedbremsninger, accelerationer og kopbevægelser. Det er primært omkring ankler, knæ og hofter, at vi gerne vil have, at de bliver beskyttet bedre, fortæller Thomas Jørgensen om ProTreatments samarbejde med Spillerforeningen.

Læs også: ”Jeg har anbefalet træningen til alle tidligere holdkammerater”

- Vi har stort fokus på at forebygge knæskader, hvor man tit ser en sammenhæng mellem svage baglår og knæskader. Så vi har meget fokus på baglårene, uddyber stifteren af ProTreatment, der har sin daglige gang i afdelingen i Dragør.

Beskyt dig selv

Thomas Jørgensen fremhæver det individuelle fokus som en særlig fordel for de deltagende spillere. For der er fokus på den enkelte, når man deltager i Team Spillerforeningen og ProTreatments preseason-træning.

- I stedet for at starte i en stor gruppe sammen med en fysisk træner, som måske skal kigge på 24 spillere, så er vi fysioterapeuter, som udelukkende kigger på den enkelte og på, hvad de skal forbedre. Vi kigger på, hvordan vi kan optimere den enkeltes potentiale ud fra deres kropsammensætning, placering på banen og styrker.

Læs også: Hvis du vil nå langt, er halvanden times holdtræning ikke nok

- Der er ikke så meget at spekulere over. Det er bare at tage imod det, hvis man har ambitioner om at blive bedre og om at undgå at blive skadet. Det er tre dage i ugen, man bruger på sig selv – og på at beskytte sig selv, konstaterer Thomas Jørgensen.

Du kan nå det endnu

Vil du tage imod tilbuddet om gratis preseason-træning? Så kan du udfylde nedenstående formular. Vil du læse mere om Team Spillerforeningens fodboldtræning, der starter på mandag i Valby og løber tre uger frem, kan du gøre det her.

Tilmeld dig Spillerforeningen x ProTreatment her