01. 04. 2016

FK Distribution og Berlingske Media kigger mod eliten

FK Distribution og Berlingske Media er nye partnere i Elitesportens Karrierepartnere – begge står de klar med karrieremuligheder og fleksible deltidsjob til dig som aktiv udøver.

I Elitesportens Karrierepartnere, som er et samarbejde mellem Team Danmark, Adecco og Job4player, byder vi velkommen til FK Distribution og Berlingske Media. Begge kigger de mod eliten og tilbyder fleksible deltidsjobs til dig som aktiv udøver såvel som job- og karrieremuligheder, når du skal drosle ned i sporten.

FK Distribution: FK Distribution formidler både digitale tilbud og landsdækkende omdeling af tilbudsaviser og reklamer til de danske forbrugere. Her kan du eksempelvis starte din karriere som distributionsleder, hvor du har ansvaret for distribution af aviser og reklamer i eget distributionsområde, herunder ledelse og opfølgning på 120-150 omdelere.

Læs mere om din job- og karrieremuligheder hos FK Distribution i deres virksomhedspræsentation på Job4player. Klik her for at tilgå virksomhedspræsentationen.

Berlingske Media: Berlingske Telemarketing er en afdeling på mere end 110 sælgere, teamledere og salgscoaches, som hver dag er med til at holde humøret højt, bidrager til maksimalt output og motivation. Her er nøgleordet salg, som passer godt til udøvere, der er vant til at skulle performe.

Læs mere om din job- og karrieremuligheder hos Berlingske Media i deres virksomhedspræsentation på Job4player. Klik her for at tilgå virksomhedspræsentationen.

Har du generelle spørgsmål til dine karriere- og jobmuligheder, kan du kontakte Mette Schou Brix, der er karriererådgiver i 4player. Send en mail til mette.brix@spillerforeningen.dk eller ring på 26 56 19 98.