05. 12. 2016

Få en erhvervsuddannelse på fleksible vilkår

Er du til praktisk erhvervsrettet uddannelse frem for de mere akademiske uddannelsesveje? Study4player Online Academy udvider porteføljen og indleder et samarbejde med IBC, hvor du kan få både uddannelse og erhvervserfaring med en fleksibel erhvervsuddannelse.

Fleksible erhvervsuddannelser, der kombinerer uddannelse og praktik, har længe været efterspurgt blandt elitesportsudøvere. 4player er glade for nu at kunne præsentere et samarbejde med IBC, der udbyder netop dette:

- Arbejdsmarkedet efterspørger faglært arbejdskraft, og du har mulighed for at imødegå de fremtidige kompetencekrav med en erhvervsuddannelse, hvor du både får erhvervserfaring og en anerkendt uddannelse. Du får her mulighed for at få et uddannelsesbevis, erhvervserfaring og mulighed for at læse videre samtidig med, at der er plads til træning, skriver IBC omkring deres erhvervsuddannelser og fortsætter:

- En erhvervsuddannelse er sammensat af et praktikforløb i en virksomhed og en række skoleophold, der både kan tages fysisk og online. Du bliver tilknyttet en virksomhed, hvor du får den praktiske oplæring. Dine skoleophold vil supplere din praktiske læring med teoretiske begreber inden for den fagretning, din uddannelse lægger op til.

En erhvervsuddannelse kræver altså, at du har en praktikvirksomhed, som du indgår en uddannelsesaftale med og får lagt en uddannelsesplan. Forløbet er individuelt og tilpasses dig og din træning.

Læs mere om dine muligheder her.

Bemærk! Afhængig af din baggrund tager en erhvervsuddannelse 1-2 år. Adgangskravet er en EUD/EUX. Har du en HHX, STX, HTX eller lign. kræver det et supplerende forløb (5 eller 10 ugers onlineforløb) som også udbydes ligeledes af IBC. Læs mere om det supplerende forløb her.

For yderligere spørgsmål omkring uddannelserne og evt. tilmelding, kontakt Mia Milther fra IBC på mail mmi@ibc.dk eller telefon 30 10 17 11.

For en generel snak om dine online uddannelsesmuligheder kontakt koordinator i Study4player Online Academy, Jesper M. Kristensen, på mail jesper.kristensen@spillerforeningen.dk eller telefon 27 14 49 22.