31. 03. 2014

Indersiden på gaden

En ny udgave af Spillerforeningens fodboldmagasin er ude. I denne udgave af Indersiden kan du blandt andet læse om William Kvist, Christian Eriksen, Erik Sviachenko, Lasse Nielsen og Ulrik Laursen.

I den forbindelse har vi blandt andre talt med William Kvist, Christian Eriksen og Lasse Nielsen, der alle har søgt nye græsgange i en ny klub i et nyt land, mens Kasper Kusk og Kenneth Emil Petersen giver et indblik i livet professionel fodboldspiller og studerende på én og samme tid.

I årets første udgivelse kan du også læse om Ulrik Laursens fejlcasting i Celtic, den alternative træneruddannelse Spartans og om Erik Sviatchenkos surrealistiske sæson.

Du kan læse magasinet her, mens du kan finde tidligere udgaver af Indersiden her

God læselyst.

Foto (C) Kjærbye / Fodboldbilleder.dk2014s første nummer af Spillerforeningens gratis fodboldmagasin er udkommet. Indersiden, der som altid sigter at bore i fodboldfaglige emner, favner i dette nummer blandt andet emner som tilpasning efter et klubskifte, fodboldspillere under uddannelse og det rette match mellem spiller og klub.

God læselyst.

Foto (C) Kjærbye / Fodboldbilleder.dk