02. 08. 2006

Over 110.000 for Brian Steens trøje

En ukendt person har valgt at grave dybt i lommerne for at erhverve sig den tidligere landsholdsspiller Brian Steen Nielsens trøje fra mindekampen for Rasmus Green.Mange effekter er sat til salg på www.naestvedboldklub.dk/auktion, og pt. er Brian Steen Nielsens trøje i højeste kurs med en pris på 110.100 kr. Af andre eftertragtede vare kan nævnes Johan Elmanders VM-fodboldstøvler, samt Mohammad Zidans trøje fra aftenens kamp, der spilles kl. 19.

Alle indtægter fra kampen går til de efterladte, der oveni tabet af Rasmus Green også er havnet i økonomiske problemer, da Rasmus desværre stod som ejer af den lejlighed som det ugifte par og deres søn boede i. Endvidere udbetales der ingen forsikringspenge, da forsikringsselskabet bag Rasmus' ulykkesforsikring har afvist at hans dødsfald var en ulykke i juridisk forstand.

Der er mulighed for at betale ved indgangen, og der er stadig ledige pladser.

Indsamlinger

Næstved Boldklub har lavet en indsamling, som der kan bidrages til ved at indbetale penge på:
DiBa 6060-0997930, og det samme har spillerforeningen:
Danske Bank reg. nr. 3001 konto nr. 3001659073

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse hos:

Flemming Christensen - fl9@christensen.mail.dk eller
Jakob Mørkeberg, tlf.: 51 94 39 94 - jakobmoerkeberg@hotmail.comMange effekter er sat til salg på www.naestvedboldklub.dk/auktion, og pt. er Brian Steen Nielsens trøje i højeste kurs med en pris på 110.100 kr. Af andre eftertragtede vare kan nævnes Johan Elmanders VM-fodboldstøvler, samt Mohammad Zidans trøje fra aftenens kamp, der spilles kl. 19.

Der er mulighed for at betale ved indgangen, og der er stadig ledige pladser.

Indsamlinger

DiBa 6060-0997930, og det samme har spillerforeningen:
Danske Bank reg. nr. 3001 konto nr. 3001659073

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse hos:

Flemming Christensen - fl9@christensen.mail.dk eller
Jakob Mørkeberg, tlf.: 51 94 39 94 - jakobmoerkeberg@hotmail.com