14. 07. 2006

Konto til Rasmus Greens efterladte kæreste Lise

Spillerforeningens formand beder alle spillere om at donere et beløb efter bedste evne.Spillerforeningen har oprettet en konto til støtte for Rasmus Greens efterladte kæreste, Lise.

- Jeg vil gerne opfordre alle fodboldspillere til at donere et beløb, de finder passende. Derudover vil et beløb fra de enkelte truppers bødekasse også gøre stor gavn til formålet, siger Thomas Lindrup, formand for Spillerforeningen.

Rasmus Green efterlader sin kæreste i gennem flere år, Lise, og deres søn Magnus på to år. Rasmus og Lise havde planlagt deres bryllup til august, men Rasmus' pludselige død efterlader Lise i en meget svær økonomisk situation. Hun slås lige nu med stive arveregler for at kunne blive boende i sin lejlighed. Lise mangler samtidig tre år af sit studie for at blive færdig og skal altså forsørge sig selv og sit barn uden en ordentlig indkomst.

Værst af alt er selvfølgelig det afsavn, både Lise og Magnus lider i fraværet af Rasmus.

- Ingen ved hvornår ulykken slår ned, som det er sket for Rasmus' familie. Rasmus' død er en helt ekstraordinær situation, der har sat hele Lises eksistensgrundlag over styr. Nu må vi vise, at vi i sådan en situation kan skabe en mental og økonomisk ballast til de, der har mest brug for det, siger Thomas Lindrup.

Hver enkelt person må selv vurdere beløbets størrelse, men skulle en spiller have behov for vejledning, kan Mads Øland kontaktes pr. telefon eller e-mail.

Spillerforeningens konto til støtte for Rasmus Greens kæreste, Lise:

Danske Bank reg. nr. 3001 konto nr. 3001659073

Donationer kan foretages med navn eller anonymt.

For spørgsmål kan Mads Øland eller Thomas Lindrup kontaktes:

Mads Øland, tlf.: 23 20 07 15

Thomas Lindrup, tlf.: 22 99 33 73

Spillerforeningens konto til støtte for Rasmus Greens kæreste, Lise:

Danske Bank reg. nr. 3001 konto nr. 3001659073

Donationer kan foretages med navn eller anonymt.

For spørgsmål kan Mads Øland eller Thomas Lindrup kontaktes:

Mads Øland, tlf.: 23 20 07 15

Thomas Lindrup, tlf.: 22 99 33 73