17. 03. 2006

Er du vores nye projektleder?

Spillerforeningen skal bruge en dynamisk projektleder, der har sit hjerte i fodbolden og som vil være med til at styre en kampagne, der gør en forskel.

”Giv Racismen det røde kort” - kampagnen sætter en ny dagsorden i og omkring fodbold i Danmark. På danske og udenlandske stadions er det desværre blevet mere og mere almindeligt med racistiske råb mod spillere med etnisk minoritetsbaggrund. Kampagnen er for integration og positiv mangfoldighed.

Spillerforeningen og MIXeurope har i samarbejde iværksat kampagnen, der sammen med fodboldspillere, virksomheder, organisationer og skoler vil modvirke denne udvikling.

”Giv Racismen det røde kort” skal ud i landet på stadions, på skolerne og på virksomhederne for der at være med til at gøre en forskel.

Du har selv erfaring i fodboldens verden, enten som spiller eller træner. Du har nu lyst til at kaste dig over ny udfordringer og er ikke bange for at repræsentere en kampagne, der tør noget mere. Du er god til at bevare overblikket, organisere og formidle projektet til offentligheden.

Du bliver en del af et aktivt miljø. I samarbejde med endnu en projektleder, som allerede er ansat, vil du få ansvar for udvikling, igangsættelse og gennemførelse af projektet. Stillingen er en fuldtidsstilling og projektet løber i første omgang i tre år.

Vi opfordrer alle uanset køn og etniske tilhørsforhold til at søge jobbet.

Din profil:
- Du er lige stoppet som professionel fodboldspiller eller træner
- Du har netværk indenfor spillere og trænere
- Du kan organisere og formidler projekter
- Du har erfaring i projektstyring
- Du er god til at samarbejde
- Du har lyst til at stå i spidsen for en kampagne med holdning
- Du har erfaring fra udlandet
Kvalifikationsbetinget løn efter aftale.

Skriftlig ansøgning sendes til Spillerforeningen, Pilestræde 35, 1., 1112 København K og stiles til direktør Mads Øland. For yderligere information kontakt Mads Øland eller projektleder Simon Christensen på Spillerforeningens kontor tlf.nr. 33 12 11 28. Ansøgninger skal være Spillerforeningen i hænde senest den 10. april 2006.

Vi opfordrer alle uanset køn og etniske tilhørsforhold til at søge jobbet.

Din profil:
- Du er lige stoppet som professionel fodboldspiller eller træner
- Du har netværk indenfor spillere og trænere
- Du kan organisere og formidler projekter
- Du har erfaring i projektstyring
- Du er god til at samarbejde
- Du har lyst til at stå i spidsen for en kampagne med holdning
- Du har erfaring fra udlandet
Kvalifikationsbetinget løn efter aftale.