Medlemsfordele

Kortidsleasing af biler. Innovativt sportsudstyr. Mode. Som medlem har du adgang til mange fordele, der sikrer dig rabat hos vores håndplukkede samarbejdspartnere.

Du er få klik fra at få adgang til det hele. Indtast din mail og dit telefonnummer - så sender vi en mail, der giver dig adgang til dine rabatter.

Få dine rabatter

Du er få klik fra at få adgang til dine rabatter. Indtast din mail og dit telefonnummer - så sender vi en mail, der giver dig adgang til rabatterne i en time.

• HESSEL HiRE

Vi har en eksklusiv aftale med HESSEL HiRE, der giver dig særligt attraktive vilkår for leasing af Mercedes, Dacia og Renault. Hessel HiRE tilbyder biler i alle prisklasser, og leasingkonceptet er perfekt tilpasset dit behov som fodboldspiller.

• Spar Nord

Få økonomisk tryghed og attraktive vilkår med Spar Nord som din økonomiske sparringspartner.

• Les Deux

Det danske modebrand Les Deux er Spillerforeningens Officielle Tøjpartner. Derfor får du som medlem 25% rabat på Les Deux, når du handler på lesdeux.dk

• HALO

Medlemsrabat på HALO, Hummel og Newline, når du handler på newlinehalo.dk, hummel.dk og newlinesport.dk.

• Holger Danske Flytteforretning

Flyt sikkert med Holger Danske. Få skræddersyede og fordelagtige flyttetilbud. Både når du flytter i Danmark, flytter til og fra Danmark eller flytter i udlandet. Du kan trygt lade Holger Danske Flytteforretning hjælpe dig med din flytning.

• State

STATE® er den balancerede energidrik til dig, der vil opnå en unik kombination af højt energiniveau, mental balance, øget fokus og stabilt blodsukker. Spar 30% på STATE, når du handler på state.nu.

• Ecooking

Ecooking er først og fremmest virkning og dernæst så meget naturlighed og økologi som muligt. Ud fra denne devise har vi lavet mere end 250 produkter og accessories, der hver især er udviklet til at løse et konkret problem. Serien tager udgangspunkt i de aktive ingredienser fra hudplejen, som er ført over i både hårpleje og makeup. Med omtanke for dig og vores miljø.

Som medlem får du 30% rabat på ecooking.dk

• Slettvoll

Slettvoll giver dig 10% rabat på luksus interiør og møbler. Håndlavet i Norge af de bedste fagfolk. Samtidig tilbyder Slettvoll også gratis indretningshjælp, hvis hjemmet delvist er indrettet med Slettvoll møbler.

• Laudrup Vin & Gastronomi

Vi har et samarbejde med Laudrup Vin & Gastronomi, der sikrer alle medlemmer 20% rabat hos Laudrup Vin & Gastronomi. Laudrup Vin & Gastronomi har et bredt udvalg af vine og delikatesser i alle prisklasser og kan levere i hele landet.

• Protreatment

Via samarbejdet med ProTreatment kan vi tilbyde behandling til 500 kr. pr. gang – det er en besparelse på op til 550 kr. pr. time for første konsultation og efterfølgende 350 kr. Du kan også træne gratis hos ProTreatment i sommer og vinterpausen, hvis du tilmelder dig Spillerforeningen x ProTreatment.

• Optima Sport

Sæt turbo på din restitution med Optima Sport. I samarbejde med Optima Sport får du som medlem 20% rabat på alt restititions udstyr.

• Liiteguard

Liiteguard er officiel samarbejdspartner for Spillerforeningen på grip-socks. Det betyder, at du som medlem får 25% rabat på Liiteguards innovative grip-socks, når du handler på liiteguard.dk.

• Garmin

Vi samarbejder med Garmin, så du kan få 30% rabat på et stort udvalg af deres produkter. Du kan få rabat på alt fra de mere simple akvititetstrackere til nogle af markedets bedste multisport GPS-ure.

• Metz

Vi har indgået et samarbejde med Metz webshop. Det betyder, at du får rabat på et stort udvalg af mærkevarer. Her finder du bl.a. rabatter på Arne Jacobsen, George Jensen, JBL og mange andre kendte mærker, når du går ind via Spillerforeningens unikke link.

• Pluskort

Dit medlemskort i Spillerforeningen er samtidig et PlusKort, som giver dig rabat i mere end 1.300 butikker og virksomheder landet over. Du kan også vælge at få et PlusGuldkort, som du kan bruge som betalingskort i Danmark, i udlandet og på nettet. Hent dit medlemskort som app.

Styrk din virksomhed- sammen med spillerne

Vil du være samarbejdspartner for et af Spillerforeningens mange stærke projekter, blive en del af et stærkt netværk og opnå unik eksponering?

I Spillerforeningen prioriterer vi at skabe aktive partnerskaber, der giver vores medlemmer unikke fordele og vores samarbejdspartnere mulighed for at styrke deres forretning.

Vi tilbyder virksomheder et direkte link med spillerne, der giver adgang til en eftertragtet målgruppe og samtidig både styrker brandet og giver enestående forretningsmuligheder.

Magnus Hviid

Kommunikationsdirektør