Ano maler

En podcastserie om Anosike Ementa, der foruden at spille fodbold elsker at male.

Ano maler

Derfor maler han

»Det har været sygt vigtigt for mig - og for min fodbold - at jeg har haft nogle andre ting at gå op i end fodbold.«

Anosike Ementa, der kaldes Ano, er først og fremmest professionel fodboldspiller. Men det er vigtigt for ham, at fodbolden ikke fylder hele hans tilværelse. At han er andet end en fodboldspiller. Det er blandt andet derfor, han maler.

På et klubbesøg blev han introduceret til vores personlig udviklings-forløb. Et forløb, der strækker sig over nogle måneder med syv planlagte aktiviteter. For Ano har forløbet handlet om at videreudvikle hans passion for at male. For andre handler det om iværksætteri, økonomi eller at fremme sportslige præstationer.

Ano drømmer om at blive udstillet på gallerier og at kunne sælge sin kunst. Sammen med os har han udforsket, hvordan han udlever den drøm. Kom helt tæt på ham, hør hans historie og bliv klogere på vores forløb i podcastserien 'Ano maler'.

Hvad er personlig udvikling?

Formålet med forløbet er at give dig mulighed for udvikling inden for et bestemt område, som du selv skal være med til at definere. Det kan være inden for økonomi, iværksætteri, kreativitet eller noget der kan fremme dine sportslige præstationer, og det kan føre til et produkt, en præsentation eller noget helt tredje.

Anne-Kathrine Østergaard

Rådgiver

Skal du være med på næste personlige udviklingsforløb? Hvis du er i tvivl om, hvad du kan eller vil arbejde med, så står vores rådgivere klar til en snak om idéer, som kan føre dig på sporet til at udvikle dig på andre områder end det rent sportslige.

Få opdateringer fra os

Bliv opdateret på det seneste omkring Spillerforeningens aktiviteter og det danske fodbold miljø. Få nyheder og annonceringer af events direkte i din indbakke.